onsdag 17. oktober 2012

Teppe


Endeleg vaska og klart til levering.
Har vore ferdig i fleire veker, men no først har vi hatt nokre dagar opplett
so eg har fått tørka det litt ute.

Dette teppet er til vår eldste sønn som tidlegare fortalt har kjøpt seg eige hus.



Teppet er strikka i Rubin.
Måler 140 x 200 cm, glatt mål.
Vekt 1620 gr.


Dette er tredje teppet eg laga i dette mønsteret,
er enda ikkje lei, so kanskje det blir fleire etterkvart..
Remsene er hekla ihop.


Ynskjer deg ein strålande haustdag.





10 kommentarer:

  1. Nydelig teppe du har strikka her:))

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott teppe du har strikka. Ser lunt og godt ut. Nydelig mønster.
    Ha gode haustdagar!

    KariLklem:)

    SvarSlett
  3. Flott teppe! Mange timars arbeid i dette prosjektet.

    SvarSlett
  4. Fint teppe !
    Har sjøl strikka 3 slike i Rubin som du.
    Ikkje umulig at eg strikkar fleire..... ;)

    SvarSlett
  5. Utrolig vakkert teppe.
    Ellen :)

    SvarSlett
  6. Jeg er imponert over utholdenheta som man må ha for å komme i mål med et sånt prosjekt, og her snakker vi til og med om teppe nummer tre! Teppet er helt nydelig! :o)

    SvarSlett
  7. Lækkert !
    Du veit at eg beundrer din effektivitet og dine nydelege produkt, Ann Tove :-)

    Ha ein fin søndag!

    SvarSlett
  8. Nydelig teppe du har strikket i nydelig mønster.
    Takk for koselig hilsen i bloggen min.

    SvarSlett
  9. Flott teppe du har strikket. Har lagd noe lignende før. Syns egentlig det ble veldig tungt, men flott allikevel. Ha en fin dag

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...